2007-08-03

Meşguliyet

Benden blog'çu mlog'çu olmaz kardeşim.
İnsanın içinde yazma şevki, zamanı ve ihtiyacı olacak bir kere... :)
Belki birgün bir işe yarar. Dursun.
Neme lazım, takma ismimin klonlarıyla (ya da versiyonlarıyla) internette gezinenler var. Bakarsın buraya bile (!) el atarlar!! :P :)
Atsalar ne olur gerçi...
Esra'nın parçasına geri döneyim ben, yakalarsa beni çiğ çiğ yer. Ya da ben kendimi yerim.

5 comments:

Anonymous said...

alo alo orda kimse var mı? ilkerden polonyaya... ilkerden polonyaya...

ilterocktive said...

Kimse var tabii :)
Lütfen seçiniz:
1- Ben ODTÜ 8. yurttan İlker'im
2- Ben Müziktek'ten İlker'im
3- Hiçbiri. Ben başka bir İlker'im

Anonymous said...

1. şık daha akla yakın olduğu için öne yerleştirilmiş kanaatimce...doğruları ifade ediyor olması kuvvetle muhtemel..

ilterocktive said...

İlker, eğer sen, sensen (hehe), neden Bilkent e-mail adresine yazdığım e-maillere de yanıt vermediğini de yaz.
Hadi bakalim, yahoo adresine de şimdi e-mail attım.
Sen, sensen, ona yanıt ver. Hadi bakalım... hodri meydan... :P

Anonymous said...

çok utanıyorum, cevap vermesem?...
yazıyorum hemen.