Sağdaki menünün alt kısmında bir yerde de görebileceğiniz üzere, blog'umuzu siz İlter severlerin hizmetine sunmak üzre mp3 müzikçalar aygıtıyla neş'elendirmiş durumdayız. Yım.
Kolonya servisini ne zaman devreye sokabileceğimi de düşünmekteyim.
Fakat bilgisayarınızı değiştirmeniz gerekir bunun için. Şimdilik boşveriyorum kolonya hikayesini...
No comments:
Post a Comment